Termometer till häst

Sv: Termometer till häst

Jag har en termometer från ge-kås men jag har inte använt den så mycket att jag kan säga om den är bra eller inte

/ Train

Har också temp från gekås, tkr den fungerar super :D

KL
jag har en vanlig människotermometer och den har fungerat fin fint. doc börjar batteriet ta slut nu så jag måste försöka byta det eller köpa en ny.

Jag har en febertermometer från Hööks, har aldrig provat den köpte din iof ganska nyligen också...:D

Hej! Jag har en digital febertermometer med en ögla så jag kan sätta ett snöre i som en extra säkerhet. Känns tryggt fall hästen rycker till så inte termometern åker in i rumpan!

Ärsch, det är ju bara att hålla i termometern ju!! Har aldrig haft problem med det iaf..

Nu har jag en inköpt på Börjes, fungerar utmärkt. Tidigare har jag köpt termometer på Apoteket.

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
473
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: Sirap
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025

Hästrelaterat