Monsieur de Mai
Trådstartare
Är det någon som har testat detta på sin häst och hur har det i så fall fungerat? Har ni fått någon hjälp av detta för att lösa svårfunna problem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för era synpunkter! Jag är ju själv lite "desperat" efter att ha varit till Mälarkliniken med min häst som är halt på vänster fram. Nu har vi bedövat kota, gaffelbandsfäste, båda knälederna, karpalleden, armbågen och bogen, men hon är lika halt för det.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska gå vidare. Jag har provat en hel del alternativbehandlare också men inte fått någon hjälp.
Så om ni har tips så mottages de tacksamt
har ni bedövat höger bak ?!
Ja jag kanske måste gå och röntga hennes bakknän.. Är det viktigt hos vem man går eller kan vilket "pucko" som helst se sådant?
Hahaha
Nej en röntgenapparat är förhoppningsvis lika hos alla som har en. Alla klinker dvs då.
Jo men jag tänkte mer på de som ska läsa plåtarna... Det krävs väl kunskap för det också?
Jo men jag tänkte mer på de som ska läsa plåtarna... Det krävs väl kunskap för det också?
Vilket vet. har du haft på Mälis? Jag "dyrkar" marken norrmannen går på inte riktigt men nästan..