Teresias passion hjälper fattiga

(Arbetarbladet) 39-åriga Teresia Wallström i Storvik är november månads hästtjej. Tillsammans med varmblodet Andy My samlar hon in pengar till fattiga kvinnor i Afrika genom att ställa upp på bild. Relaterat Fakta Kalenderhjälpen Kalenderhjälpen är en ideell förening som gör en bildkalender till förmån för...

Läs mer...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Teresias passion hjälper fattiga

Visst har jag fina barn och en underbar häst som tyvärr inte finns med oss mer(hästen alltså).

Detta handlar alltså om Kalenderhjälpen som föddes på bukefalos. Kalendrarna är på gång att tryckas nu och det verkar gå jättebra!

Årets kalender blir mycket snyggare och roligare än förra årets!

Är det verkligen möjligt? :laugh: Jag är glad att jag redan beställt så att egen kalender + julklappar är säkrade!

Både jag och Kenneth och alla som har sett bilderna tycker det!

Det blir releasefest nånstans i Skåne, troligen 30/10. Hoppas jag kan hojta ut det här så att de som vill träffa oss kan komma! Fast först får vi bestämma oss för VAR!

På söndag 6/11 träffas vi för releasemingel på Derby Club på Jägersro.
Start kl 12, speciella biljetter för besök till Kalenderhjälpen finns i entrén!

Kom och träffa oss, ät gumröra på rågbröd, mingla och köp en kalender eller flera!

Tyvärr inget Jägersro för mig men mina tre kalendrar kom med posten idag! De är helt underbara så fyra till är beställda nu. Gissa vad som kommer att bli årets julklapp här hos oss :).

Fasiken. Börjar leta gilla-knappen innan jag kom på att det inte finns någon sån här :) .
Härligt att du gillar kalendern och visst är den härlig.

Nu har de kalendrar jag beställde hittat fram :)

Vilka underbara bilder!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Hallands Nyheter) Fotbollspappor känner vi till. Men inte hästmammor. Nu har tolv kvinnor gått samman och gjort en bildkalender med sig...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur