Telefonveterinär?

fialotta40

Trådstartare
Någon som anlitat Agrias Telefonveterinär? Jag skulle vilja komma i kontakt med någon eller några av er så fall!

/FiaLotta

Sv: Telefonveterinär?

Ja, i höstas....trevligt bemötande......skicka gärna ett pm om du vill veta mer.

OBS ! Vid akuta skador eller sjukdomsfall är det självklart "live"veterinärer som gäller för oss.

Jag har bara mailat dom o frågat saker. Dom har varit jätte trevliga o berättat mycket. Om du vill något så Pm:a mig!

Alltid bra att kunna fråga dom om råd om det inte är sååå allvarliga saker det gäller.

Har också använt Agrias telefonveterinär. Mycket trevliga och tillmötesgående.

// Tine

Tack alla ni som har svarat! Artikeln ligger en aning på is tills jag får statistik från Agria (verkar svårt) och jag tar upp jobbet igen i augusti. kan hända att jag hör av mig er via pm då.

//

Jag har anlitat dem ett antal gånger. Ett mycket bra bemötande!:bow:

Liknande trådar

Hästvård Jag skulle vilje gå en kurs om hovvård. Inte för att jag vill ersätta min hovslagare eller för att jag vill bli hovslagare själv, utan...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: BoYo
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 223
Hästvård Min häst har gipsad bakhov pga. sår i sulan. Ytterst är gipset tejpat med silvertejp, men känns som att silvertejpen inte kommer hålla i...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Lejd
·
Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 048
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Tårna hoppar ur led, råd?
  • chimera/chimär