Telefonveterinär?

fialotta40

Trådstartare
Någon som anlitat Agrias Telefonveterinär? Jag skulle vilja komma i kontakt med någon eller några av er så fall!

/FiaLotta
 
Sv: Telefonveterinär?

Ja, i höstas....trevligt bemötande......skicka gärna ett pm om du vill veta mer.

OBS ! Vid akuta skador eller sjukdomsfall är det självklart "live"veterinärer som gäller för oss.
 
Sv: Telefonveterinär?

Jag har bara mailat dom o frågat saker. Dom har varit jätte trevliga o berättat mycket. Om du vill något så Pm:a mig!

Alltid bra att kunna fråga dom om råd om det inte är sååå allvarliga saker det gäller.
 
Sv: Telefonveterinär?

Har också använt Agrias telefonveterinär. Mycket trevliga och tillmötesgående.

// Tine
 
Sv: Telefonveterinär?

Tack alla ni som har svarat! Artikeln ligger en aning på is tills jag får statistik från Agria (verkar svårt) och jag tar upp jobbet igen i augusti. kan hända att jag hör av mig er via pm då.

//
 
Sv: Telefonveterinär?

Jag har anlitat dem ett antal gånger. Ett mycket bra bemötande!:bow:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
549
Senast: tara
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Genom en successiv invänjningsperiod kan du förbereda hästen väl inför betessläppet. Enligt skadehistorik från Agria djurförsäkring...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 933
Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 186
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp