Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar detsamma som Ottisen? Är det skillnad på lertegelpannor och tegelpannor (jag menar inte betongpannor nu).Är det lerpannor eller tegelpannor?
Tegelpannor blir det skarpa kanter av som kan skära sönder en hov illa medans lerpannor visserligen fyller sin funktion ett tag men sedan förvandlas de till lera.
Jag hade inte lagt tegelpannor där hästarna ska gå. På vissa traktorvägar här omkring har de lagt sådana och det är så vassa kanter att jag absolut inte hade bett en häst gå där. Lerpannor känns mest som att skjuta problemet på framtiden istället för att lägga ut ett lass grus och göra det bra på en gång.
Med risk för att låta dum men vad är skillnaden mellan lerpannor och tegelpannor? Tegel utgörs ju av bränd lera? Är det ngn skillnad på bränningen av pannorna?
Delvis KL
Hur mkt grus skulle ni sätta över ett lager med krossade tegelpannor? Funderar eftersom vi ska byta tak på lösdriftshallen och lättast skulle vara att helt enkelt hårdgöra ytan strax bakom, dvs kasta ner tegelpannorna där, köra ett gäng vändor med traktorn och sedan grusa upp.
Med risk för att låta dum men vad är skillnaden mellan lerpannor och tegelpannor? Tegel utgörs ju av bränd lera? Är det ngn skillnad på bränningen av pannorna?
Jag undrar detsamma som Ottisen? Är det skillnad på lertegelpannor och tegelpannor (jag menar inte betongpannor nu).