TDB och tävlingsterminen

Marvin

Trådstartare
Man kan ju söka på tävlingar inom ett visst avstånd från hemorten, men hur räknar de egenligen? Tar de fågelvägen eller??

/Marvin som behöver en helikopter för hästar

Sv: TDB och tävlingsterminen

Det beror nog på hur man bor. Jag bor i en avkrok med vatten på en sida, då blir det lite konstigt. T.ex dyker Bollerup upp om man sätter gränsen på 12 mil, men när man kör är det drygt 17. :crazy:

Kanske dax att flytta ändå. :p

Kanske det. Jag brukar sätta gränsen på 7 mil då jag tycker det är fullt acceptabelt att köra 10 mil. Sen kan jag själv sålla ut de som jag inte åker till på grund av att det tar lång tid (12-13 mil kanske) till skillnad från en annan tävlingsplats dit det är raka vägen.

Jag bor ute på vishan så jag får inte så många träffar så det är inte svårt att sålla bort.

Jag får 18 träffar totalt från nu till och med 13 november om jag sätter gränsen på 7 mil. :crazy:

Snacka om att bo off. :grin:

Hjälp, hur står du ut?

Gjorde samma sökning med en skåne-klubb som hemmaklubb och fick så många träffar att jag inte orkade räkna dem. ;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 422
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 872
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar