Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fryser man mer i vita ridbyxor?
Då har du väl bara overall och termobyxor att välja på?
Jag hade tagit vita byxor med långkalsonger under. Och jacka till.
Äger bara svarta långkalsonger..
Kommer inte att ha vita ridbyxor, men tack för allas åsikter!
Gissa vem som hade vita ridbyxor?
Man kan väl säga att de va hästskötarn som tvingade mig..
KL Som fd domarsekreterare kan jag bara säga att "vi i mitten" uppskattar att ryttare och hästar är "klädda" lite olika.
Glömmer aldrig när sex svarta hästar med vita schabrak och ryttare klädda i klassiskt svart-vitt, alla med blond hästsvans, kom in på banan.
Hade man glömt armbindlar då? Det är ju ett måste med flera ekipage på banan.
Håller med
Jag ska tävla på lördag. Sist hade jag vita ridbyxor och kavaj (januari) och höll på att frysa ihjäl. Nu vägrar jag göra det.
Tänkte köra vita ridbyxor, stövlar och vinterjacka. Men äger bara en i plommon. Är det ok att tävla i en sånn? Hade velat ha en svart egentligen.
Kul med en tråd om utrustning bland islandshästar! Som utrustningsnörd som har tränat hoppning förut känns islandstävlingarna lite tråkiga, haha. Gillar inte riktigt hela less is more grejen, men det är en smaksak Första och enda tävlingen hittills körde vi på välmatchat men klassiskt marinblå/vit/röd, vill inte sticka ut för mycket som newbie i islandshästvärlden, hahah (Min syster som är hoppryttare ut i tårna tyckte dessutom att det va kul att vi fick den armbindeln som matchade bäst, haha)
http://s790.photobucket.com/user/li...24174383926_1756986205_n_zps9edd1d50.jpg.html
(gick inte att infoga bilden i inlägget av någon anledning )
Men det är ju min hemmabana!