Tävlingsgrooming

coolia

Trådstartare
Jag har letat på nätet efter tips och filmer på hur man gör. Nyttiga tips? Även hur man får utrustningen blank och tävlingsmässig men jag hittar inget bra?

Någon här som kan dela med sig av hur man gör?

Sv: Tävlingsgrooming

Det enda jag kan tipsa om är att köpa en silverputs om du har silverdetaljer på utrustningen. Går att köpa i smyckesaffärer! Då skiner silvret fint :) Annars är jag galet dålig på att sköta min utrustning så lädret får någon annan svara på ;)

Sv: Tävlingsgrooming

Eller är du ute efter groomintips för hästen också? (Läste ditt inlägg lite luddigt förra gången)

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
446
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
5 741
Senast: Tantan
·
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
326
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II