Tävlingsfrågor ;P

J

Jollypolly

Hej Allihopa ^^

Har inte så mkt tävlingsvana av 'riktiga' tävlingar , så jag tänkte ställa två frågor :) Min häst är 7 år och började ridas sent, nu är han redo för lokaltävling. Undrar om man får tävla avd B honom fastän han inte räknas som ungponny längre ?
Undrar också lite om det här med mätintyg, måste man ha det i avd B ? Han är inte mätt, och han slutmäts ju nästa år. Måste jag mäta i år också ? Och vad kostar en mätning ?

// Julia :)<3

Sv: Tävlingsfrågor ;P

Mätt måste ponnyn vara, det blir då ett sk. årsintyg den ska ha. Vet inte vad det kostar, kolla med mätmän i ditt distrikt.
Numera är avd B öppen för alla ekipage.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 733
Senast: tuaphua
·
L
Träning Hej! Jag har några frågor om unghäst träning och såna saker som skulle vara jätte snällt om ni som kan sånt ville svara på! :heart Först...
2
Svar
38
· Visningar
3 866
Senast: Piaff
·
Tävling Hej. Hur gör man med mätning utav unghäst? Måste man mäta varje år tills hästen är (7?) eller något? Ifall jag skulle mäta min ponny 3...
Svar
3
· Visningar
1 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka