Tävlingar

I

isse

Hej, jag skulle vilja börja tävla och åka och kolla lite men problemet är att jag inte vet var eller när alla tävlingar är. Är det kanske någon som har något program eller något liknande med alla tävlingar 2006?

Sv: Tävlingar

Jag ser bara att det är tre tävlingar och dom är redan förbi så, det måste ju vara fler tävlingar än så?

De tävlingar du ser är endast de som var i mars, ovanför den första tävlingen "Snorris Vintertölt" så finns de andra månaderna.

MVH Sanna

Jag förtsår inte vad du menar? Jag ser inga andra ovanför Snorris. Skulle du kunna förklara mer detaljerat för ett pucko som mig?

isse skrev:
Jag förtsår inte vad du menar? Jag ser inga andra ovanför Snorris. Skulle du kunna förklara mer detaljerat för ett pucko som mig?

men ovanför det står alla årets månader! och då ska du klicka på någon månad! Så står det massvis med tävlingar.

Du kan välja månad precis under rubriken "Propositioner 2006". Där finns det förhoppningsvis fler tävlingar ;)

Det kanske är något fel på min dator men det står inga månader?! Ska försöka med en annan dator och se om det går bättre.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
763
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka