Tävlingar i stockholmstrakten?

Silkisif

Trådstartare
Surfade runt lite och slogs av att jag inte hittar särskilt många tävlingar i stockholmsområdet?

Är det så, eller är klubbarna dåliga på att lägga ut information om de tävlingar som finns?

Sv: Tävlingar i stockholmstrakten?

Hm, skulle i och för sig säga inofficiella, men tycker det är lite av båda sorterna?

Sv: Tävlingar i stockholmstrakten?

Det är väl så att vi har inte så många godkända banor... Vi har ingen bana som drivs av en klubb och inte av en privat gård vad jag vet. Och det ställer till det i planering och gör det svårt att få ekonomi i små provapå tävlingar och 'mindre serösa' tävlingar tyvärr!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 078
Senast: zarmino
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 938
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar