I

isse

Hej, om man ska tävla går det bra om man bara ställer upp i P1 och
P2 då, eller måste man ställa upp i tex. fyr eller femgång också?
Om man aldrig har tävlat förrut men passen är hästens starka gångart är det bra att bara köra P1 och P2?
Och så vorde det väldigt roligt om alla skickade in bilder på sig och sin häst när dom tävlar.
MVH/Isse

Sv: Tävling!

Det är helt ok att bara tävla i passgrenar! Tänk bara på Reynir som tävlade lilla Alda på SM och VM förra året, endast i pass! Finns ju många fler exempel menmen...

Lycka till med passtävlandet!

Sv: Tävling!

Håller med ywe98fq . Dt går bra att tävla endast i passgrenar . Däremot kan dt vara roligt att tävla i fyr/femgång också någon gång : )! Lycka till

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Hundträning Jag har aldrig varit allvarlig nog med mitt tävlande för att tänka annat än "vi gör vårt bästa och ser hur det går", men nu har jag...
Svar
15
· Visningar
1 591
Senast: Migo
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
711
Senast: tara
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka