Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
D tävling brukar klassas som lokal/klubb nivå medans C är mer regional. På D tävling kan du tävla utan licenser men på C måste både du och hästen ha licenser från Wras men du kan också betala licens för en C tävling och då tror jag att kostar 100 kr per ekipage och tävling.
Japp det är jag och min häst Zorro när vi tävlade på Corn Horse Show förra året och då var Zorro 24 år Det finns fler bilder här http://medlem.spray.se/louise670413/
Kläder & Bli fin Vilka press on-naglar är snygga men också lätta att ta bort och som inte sliter så mycket på de naturliga naglarna? Jag skulle vilja ha...
Hundavel & Ras Precis, man får inte förväxla lättränad med smart. Säger inte vissa att de vill ha lite dumma dressyrhästar som gör vad de ska utan att...
Ekonomi & Juridik Men när det bara gått ett par få dagar efter försäljningen så bör man kunna ta tillbaka hästen, förstår att man inte kan det om det gått...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.