Tävling i Trollhättan

S

simpe

Hej

Är det någon här som ska till Trollhättan den 6 april och tävla? Det är ju Quarter klasser, SRHA och All Breeds klasser.

Jag tänkte att gamling skulle få vara med i Trail och Showmanship, han blir ju absolut den äldsta hästen på tävlingen (29 år)

Sv: Tävling i Trollhättan

Blir lite fundersam, är det AQHA klasser? Tävlingen är ju inte anmäld till AQHA än, borde den inte vara det? Eller kan dom anmäla tävlingen efteråt, får man fortafarande poängen då? Själv kan jag ingenting om att ordna AQHA tävlingar så det är bara frågor, och absolut inga påhopp på arrangörerna.

Jo, jag vet att den finns på SQHA's hemsida, men inte på AQHA's, men dom kanske inte uppdaterar sin sida så ofta och är tävlingen anmäld till AQHA så kommer den nog upp även på AQHA's sida i sinom tid.

Puttar upp den här tråden då den ju är ytterst aktuell! :)

Någon mer som ska dit och tävla eller bara kolla?
Ska dit och kika iallafall :)

Japp jag ska tävla, klass 1 och 7. Det är ju ett SQHA event så poängen räknas i Trail och Reining. Hörde i dag att det är många reiningryttare anmälda från både Sverige och Norge och bla Peter Ljungberg kommer.

Verkar inte som jag ska jobba ändå!:)
Får se om jag hittar nån som vill åka med mig och ta en titt!:D

Tackar :) Har precis groomat färdigt gamlingen

*KL*

Hoppas det går bra för er alla som är i Trollhättan och tävlar! :)

En stor eloge till Snälls som tagit initiativet till denna tävling!!! :bow:

Fram för fler eldsjälar!!! :banana:

Ja jag håller med, en stor eloge till Snällarna. Tävlingen var mycket välorganiserad, jättekul. Ordning och reda på allt. Ni som vill kan läsa om tävlingen här på Stallmagasinets hemsida
http://www.stallmagasinet.com/portal/content.asp?contentid=6860

Extra kul är det ju att kunna visa att min gamling är "still going strong" vid 29 års ålder :banana: Vi vann allbreeds trailen;)

Tackar och bugar :bow:

Jag sätter in en bild på gamlingen taget i sept så ni kan se att han är inget gammalt ök

07-09-12-185520_a.jpg

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Ketrawzc
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 504
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv