Tävla i Danmark?

map

Trådstartare
Tänkte det kunde vara roligt att åka över bron och tävla i Danmark. Men var hittar jag de danska tävlingarna och hur anmäler man? Någon som vet en bra/rolig tävling på andra sidan sundet inom en inte allt för lång framtid, t.ex. i slutet på maj början juni?

Sv: Tävla i Danmark?

Hmm min länk jag hade sparad direkt till där man söker stävner funkade inte så antagligen har de bytt adress men leta på http://www.rideforbund.dk/ så lär du hitta länk till stävnekalendern där.

Tänk på att danmark nu infört 6 månaders vaccinations krav så hästen måste vara vaccinerad med 6 månaders intervall precis som internationellt för att tävla i danmark.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
721
Senast: Bison
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: igbest
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
680
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka