Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev plötsligt sugen på att ta min första tatuering. Jag skulle vilja ha den på handleden, inre sidan.
På Buke "måste" det ju finnas någon som har en tatuering där och då skulle ju jag gärna se bild
Tror jag skulle vilja ha en liten sirlig tribal.
Jag är också sugen. Men vet inte om jag vågar,har hört att det gör ganska ont på handleden...
Vill ha konturerna av en dalahäst,och ev lite kurbits runt om.
Blev plötsligt sugen på att ta min första tatuering. Jag skulle vilja ha den på handleden, inre sidan.
På Buke "måste" det ju finnas någon som har en tatuering där och då skulle ju jag gärna se bild
@bollen__ vad betyder din tatuering? Sifferraderna gjorde att jag associerar till lägertatueringar, är det tanken?
En sån har jag också funderat på att göra på handleden eller insidan av vristen.
Betydelseförklaring ej nödvändig?
Betydelseförklaring ej nödvändig?
Kanske jättedum fråga men vad betyder den?^^ har bara sett något liknande i paranormal filmerna:P
Jag skulle också vilja ha en tatuering och på handleden känns mest lockande, svårt att veta vad man ska välja bara, skulle vilja ha något med anknytning till djur eller jordbruk, kanske någon tass eller hov eller liknande