Tar dem hand om gödseln?

Empalie

Trådstartare
Vi har en gård med två hästar och nu till våren är det dags att köra undan gödseln. Vi har bott här sedan i augusti. Min mamma har en väninna vars pappa äger ett företag som blnad annat kan köra bort gödsel. De tar 500/timme. Jag vill inte ringa och fråga nu mitt i påskhelgen men fick igår en fundering. För mig har det varit självklart att de tar hand om gödseln ockå eftersom de som gjorde det i mitt förra stall hade det så men dessa människor kanske inte gör det ? Vad tror ni? Räknar de med att stallägaren ska ordna någon plats?

Sv: Tar dem hand om gödseln?

Låter billigt. Han kanske bara har erbjudit att köra? El är det en bonde? Vet inte va du vill veta? Fråga din mamma.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Hoppas att tråden ligger rätt.. Nu har det ploppat upp en massa funderingar i skallen, vet inte ens om det är vettigt eller om det...
Svar
6
· Visningar
2 949
Senast: Dorro
·
J
Hästmänniskan Jag som rubriken lyder, vad göra? Eller rättare sagt vad/hur hade ni gjort i denna situation. Det som inte fick hända någonsin har...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: idahej
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 610
Senast: YorkWann
·
Träning Har en inackorderad häst i mitt stall som har ett lite udda betéende. Han är huvudskygg och har så vart sen liten, orsak okänd. Detta...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama