Tappar hår i luggen och man

C

chilipop

Hej!

Min ponny på 18 år tappar lugg! luggen har nog halveratsi tjocklek vad ska jag göra? vad är det han saknar??????
Tacksam för alla svar!!!!!!!

Sv: Tappar hår i luggen och man

Jag har hört att B-vitamin är bra...men kan vara helt fel ute!

chilipop skrev:
Hej!

Min ponny på 18 år tappar lugg! luggen har nog halveratsi tjocklek vad ska jag göra? vad är det han saknar??????
Tacksam för alla svar!!!!!!!

Kliar han bort den eller tappar han den bara? För kliar han bort den så är det nog knotten som sitter där eller också är det eksem som han har fått.

Han bara tappar det! Tar man i luggen så får man med minst några hårstrån varje gång! :confused: Nån som vet??? Jag ger honom redan B-vitaminer (han fäller)

Tack

min foderhäst tappar åxå :(

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
739
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
476
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Kilauea
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka