Tänkvärt?

Sv: Tänkvärt?

*skrattar*

Det enda jag önskade i övrigt var att hästen som berättade det hela hade varit påpälsad i sådär tretton täcken och stått i en box ;)

ÅÅÅåhhhhhhhhhhh, vad rolig :rofl: .
Kan man få printa ut en kopia och ha i min sadelkammare?

Alexandra_W skrev:
*skrattar*

Det enda jag önskade i övrigt var att hästen som berättade det hela hade varit påpälsad i sådär tretton täcken och stått i en box ;)

hehe..ja fast nu får ju hästen bestämam och då väljer han å vara som han vill vara ;)

Konstigt, du kanske får vänta lite längre så den hinner laddas, den är ganska stor...för den ligger på min domän så det ska inte vara några problem...
:confused:

Nafayette skrev:
Du är för duktig att rita!! :bow:

Visa alla din ridlektionsbild. :d
AM

Tack :):bow:

lektio.jpg

gadriel skrev:

Pållen som biter på konen är SÅÅ lik min Fraggel! :idea: :love:
Dessutom sätter hon ena näsborren emot hålet som brukar finnas högst upp, blåser så att det låter och sen flärpar hon med mulen... :p

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
240
Senast: Lavinia
·
  • Omröstning Omröstning
Träning Vid träning enskilt, hur föredrar ni att ha framridningen?
Svar
10
· Visningar
1 722
Senast: Piaff
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Hoppas att det inte är opassande att jag klampar in här som icke-förälder, men jag såg något klokt i Facebookgruppen Heja Livet igår och...
2
Svar
25
· Visningar
2 271
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar