Tandköttskli *film*

Sv: Tandköttskli *film*

ha ha ja de va ju en speciell katt :love: å att den andra älskar att bada e ju lite speciellt , roligt me katter å deras egenheter :D

Sv: Tandköttskli *film*

Haha, vad söööt!!:love:

Katter är då verkligen ett djurslag för sig, dom är minst sagt väldigt speciella.. och väääldigt egna!:p

Min katt har också en och annan fetisch, nämligen;

* Rena lakan syndrom - så fort jag byter lakan är han först upp i säng och bara vrider och vänder på sig.
* Gnider sina mungipor mot ens fingrar och luktar sedan, Hahaha!
* Bli spankad på rumpan - han lägger sig platt och lyfter på arslet drar ut klorna och håller fast samtidigt som han spinner för fullt.
*Sko fetisch - finns visst inget bättre än skor
* Och sist men inte minst, hårsnoddadar, spännen, diadem och dyl. får jag inte ha för mig själv. Ligger dom inte där jag la dem sist så är det bara att gå till Rockys gömställe och gräva fram alla skatter han nallat!

Så du är inte ensam om att äga en udda katt.:angel:

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 944
Senast: shia
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 511
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 315
Senast: LevelSkin
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 489
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama