Tänd ett ljus för min pappa.

annie_cool

Trådstartare
Grattis pappa jag vet att du inte kan se detta men jag saknar dig så mycket det ska du veta, Fattar inte att du är borta. Jag saknar så mycket du var för ung för att dö.

Tänd gärna ett ljus för min pappa om ni vill ge mig era stöd.

Sv: Tänd ett ljus för min pappa.

phpi2mtsq.png

Tack för erat stöd. Nu känns det lite bättre. i alla fall för tillfället.

Tack för allt stöd Ni har gett Mig under den tiden
Snart har det gått 5 år sedan han försvann .

Tänd ett ljus och låt det brinna låt aldrig hoppet försvinna. Kom att tänka på den låten :)

Tänder ett ikväll för nära och kära och din pappa. Ta hand om dig nu Annie!

Tänder ett för din och min<3, två år på dagen sen min älskade pappa plötsligt gick bort.

Saknaden blir man aldrig av med, men tomheten blir enklare att bära med tiden.

Tack för allt stöd Ni har gett Mig under den tiden
Snart har det gått 5 år sedan han försvann .
Åh, annie! Har det redan gått 5 år?!
Jag minns tråden du skrev om olyckan som om det var igår , blev väldigt berörd av den och tänker ofta på det när jag ser i dina inlägg här på buke om hur mycket du saknar honom! :(
Har du fått någon hjälp för att hantera och bearbeta sorgen :(
Stora kramar!

Ja då¨. Mitt namn är Klara. Inte Annie även hast mitt nicknamne heter så.

Jå då jag har den stöd och hjälp jag behöver.Dock kanske jag saknar honom mera en vanligt. Vet ej varför men det kan att göra med att den 20 juni är pappas döds dag är i år mitt på midsommar aftonen så.,Vet inte vad vi ska hitta på den dagen.

Jag vet att du heter Klara (om det var mig du menade, jag bara antog det...) men det kändes bättre att använda ditt nick p.g.a. att jag var osäker på om du vill att man använder ditt riktiga namn i svaren, om du förstår hur jag menar?

Vad du ska göra den 20:e juni vet ju egentligen ingen (inte heller du själv) utan jag tänker att du ska göra precis vad du känner för, vad som känns rätt för dig just där och då - och det kan du ju inte veta nu :)

Skönt att höra att du har ditt stöd omkring dig, och att du känner att du kan vända dig till oss här på buke!
Var rädd om dig! :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fritid Hej Letar efter en lampa att ha i min microcamper (läs bilen). Den behöver gå på batterier och inte vara så stor. Jag vill hemskt gärna...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
377
Senast: Jeps
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 164
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har under en längre period kännt att jag har tappat bort den person som jag vill vara och vad jag vill med mitt liv. Alltså det...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama