Tålig mobil?

Lill76

Trådstartare
Jag har en uråldrig Sony Ericsson Xperia Active som jag älskar, men den håller på att ge upp nu o jag måste skaffa en ny mobil. Behöver en lite tåligare, gärna lite damm o vattentålig också, inte alltför stor... o jag är allergisk mot Iphone... Tips? :confused::)

Jag har en uråldrig Sony Ericsson Xperia Active som jag älskar, men den håller på att ge upp nu o jag måste skaffa en ny mobil. Behöver en lite tåligare, gärna lite damm o vattentålig också, inte alltför stor... o jag är allergisk mot Iphone... Tips? :confused::)

Jag har precis köpt en z1 compact, supernöjd!

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 727
Senast: Edla
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
484
Senast: sthu
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
561
Senast: Rumpnissen
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Alternativ till försäkring
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka