Tålig mobil?

Lill76

Trådstartare
Jag har en uråldrig Sony Ericsson Xperia Active som jag älskar, men den håller på att ge upp nu o jag måste skaffa en ny mobil. Behöver en lite tåligare, gärna lite damm o vattentålig också, inte alltför stor... o jag är allergisk mot Iphone... Tips? :confused::)

Jag har en uråldrig Sony Ericsson Xperia Active som jag älskar, men den håller på att ge upp nu o jag måste skaffa en ny mobil. Behöver en lite tåligare, gärna lite damm o vattentålig också, inte alltför stor... o jag är allergisk mot Iphone... Tips? :confused::)

Jag har precis köpt en z1 compact, supernöjd!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: sthu
·
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Luff
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Jag behöver pensionera min iPhone 6 eftersom jag inte är ett vandrande elverk, och den i det närmaste kräver att man har laddaren i hela...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 410
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar