tagg på en led

nightcrawler

Trådstartare
min madame blev halt i våras och det konstaterades att det var en tagg på kotleden. hon behandlades och blev hältfri och har ridits fram till nu. härom dagen då jag skulle rida så kände jag att hon inte var riktigt fräsch. hon visa ingen direkt hälta men hon var stel och orytmisk. precis så betedde hon sig innan vi åkte in med henne första gången.

det jag funderar på är om hon kan känna av den här taggen lite xtra nu när det börjar bli vinter? kan det minska när det blir varmare igen? jag visste ju att hon skulle känna av den igen nån gång, frågan var ju bara när. någon som har erfarenhet av sånt här?

ska även ringa vet på måndag och höra lite vad den säger

Sv: tagg på en led

kan dom växa? vet nämnde inget om nått sånt när vi var inne sist. suck. detta känns ju uppmuntrande :(

Sv: tagg på en led

Tyvärr kan dom det, om det fortfarande är/var aktivt. Men det behöver ju inte vara så. :)
Tycker du gör klokt i att kontakta Vet igen

Håller tummarna

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 333
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 855
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 767
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 935
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka