Tagelarmband

Dandylinn

Trådstartare
Jag har sökt mig blå typ hela natten men nu kan jag såklart inte hitta..Jag vet hur jag vill ha mitt tagelarmband efter min häst designat, men det fattas en del jag inte kan hitta och jag är så säker på att jag sett det någonstans förr men minns inte.

Därför tänkte jag kolla, är det någon som vet vart eller om man kan få tag i strass/swarovski/döbert liknande stenlänkarna på metervara (löst) ??
Det jag är ute efter är nåt slags bling som ska vara med i armbandet men jag vill ha en tjockare modell på stenarna där det sitter tätt..söker jag på strasslänk på smyckestillbehör kommer ju bara de här tunna tråkiga länkarna upp med glest mellan stenarna, inte glimmar de vidare heller.
Varför jag letar är för att ingen tillverkare själv tycks ha detta i sitt sortiment men jag vill verkligen ha detta i armbandet och är villig att skicka med en sådan del själv så slipper de leta.
Jag har värsta drömbilden i huvudet med två tjockare flätor som löper på varsin sida om strassdelen (jag vill ha ett ganska brett armband).


För mer inspiration får ni gärna visa era!! :) (med eller utan bling såklart)
 
Har du kollat eBay? Där brukar jag hitta de mest omöjliga saker! :D

Så typiskt när jag postade denna tråd så fann jag exakt det jag är ute efter...

Ja verkligen, jag har t o m hittat exakt såna länkar för typ ingenting..skiljer typ tusen spänn mot färdigt pannband :o, samma som xtremehorsemakeover länkarna (dock ej ebay ). Eftersom att de är galet välarbetade lutar det mot att jag beställer en meter av det. Ska bara klara av att välja färgkombo först..huuh för mig med beslutsångest
 
Så typiskt när jag postade denna tråd så fann jag exakt det jag är ute efter...

Ja verkligen, jag har t o m hittat exakt såna länkar för typ ingenting..skiljer typ tusen spänn mot färdigt pannband :o, samma som xtremehorsemakeover länkarna (dock ej ebay ). Eftersom att de är galet välarbetade lutar det mot att jag beställer en meter av det. Ska bara klara av att välja färgkombo först..huuh för mig med beslutsångest

Lycka till! :p Jag vet hur det är när man hittar för mycket roliga saker på eBay :cautious:
 
Lycka till! :p Jag vet hur det är när man hittar för mycket roliga saker på eBay :cautious:

jadu, kanske slutar med att jag bara har ett enda bling bling i stället.. :D

Men å andra sidan iom att det var så pass billigt kanske man kan beställa ett par meter av olika färger och kombinationer och sedan ev ge bort som present till andra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp