K

Kverulanten

Någon som vet om den blir av. Proppen är inte ute än iallafall.

Sv: Tågarp

Så! Vilka kommer man träffa på i Tågarp? :banana:

Med 6-åringen tänkte jag inleda säsongen med en debutant för att sedan rida lätt för kvala till Breeders om allt känns bra.

4-åringen är inte alls redo och får vänta till längre fram på säsongen.

Har precis fått reda på att det inte blir någon resa till Badminton, som går samtidigt, eftersom ryttaren har blivit "bortlottad" :mad:
Så nu kan jag rida Tågarp istället :) Dock en klen tröst...:cry:

Lätt klass tror jag det blir. Hästen har inte tävlat på länge pga. skada men har gått riktigt bra på träning. Sen kanske jag ska rida en av stallets fyraåringar också i debutant. Men det är ju så många tävlingar på rad där och han behöver kanske inte gå alla, så vi får se om det blir Tågarp

Jag har ev två hästar i 90-klassen. En av dem ska sedan gå lätt och den andre får jag se om han är klar för start i tågarp. Men minst en start hoppas jag det blir iaf. :)

Jag håller på att längta ihjäl mig efter att säsongen ska dra igång. ;)

Har precis fått reda på att det inte blir någon resa till Badminton, som går samtidigt, eftersom ryttaren har blivit "bortlottad" :mad:

Fast han har väl inga placeringar internationellt i *** från förra året? Då är han ju egentligen inte "kvalad".

Det är inte så de räknar, de tog efter poäng och det var inte många som saknades så det är lite surt. Men det är ju så det är, hoppas det går riktigt bra i år så vi kan åka nästa gång istället :)

Johan som blev placerad på Ribban kom inte heller med...

Hälsa Tobbe att han kan komma hit och ha fler träningar istället, det måste ju vara nästan lika kul? :angel:

Trist för Johan också som redan är i England...

Ja, det var väl typ så jag menade med poängen, uttryckte mig lite klumpigt.

Men de räknar inte på samma sätt när det gäller Luhmühlen eller? Bara en liten undran..

Trist för Johan också som redan är i England...

Ja, det var väl typ så jag menade med poängen, uttryckte mig lite klumpigt.

Men de räknar inte på samma sätt när det gäller Luhmühlen eller? Bara en liten undran..

Ja jättetrist....

Det är inte så de räknar, de tog efter poäng och det var inte många som saknades så det är lite surt. Men det är ju så det är, hoppas det går riktigt bra i år så vi kan åka nästa gång istället :)

Johan som blev placerad på Ribban kom inte heller med...

Jaha vilka poäng har Tobbe då :confused: Man får ju poäng efter placeringar jag hängde inte alls med förra året och har ingen aning om vem som placerade sig var eller så men det lilla jag läste om så minns jag inte att Tobbe hade några placeringar, eller?

Jag har faktiskt ingen koll, men Tobbe hade iaf. 50 poäng och det behövdes 56. Får man inte poäng om man bara genomför en tävling med? Han red ju rätt många tävlingar förra året även om det inte var någon placering.
Jag vet inte hur det är i Lumülen, men det är väl inte lika många som vill rida där som i Badminton

LenaH: Ni får komma hit ner, han är träningar här nere jämt just nu ;)

Jo man får poäng för genomförda tävlingar, tror jag. Iaf när det gäller som kval till tex Badminton

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Hemmet Vilka är era bästa knep för att lösa proppar i bad och kök? Jag har problem med mitt badrum, badkar i lägenhet, där jag inte lyckats...
Svar
15
· Visningar
527
Senast: Keb71
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023