Täckeshängare för effektiv torkning?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har börjat kika på täckeshängare och ser att de flesta verkar vara av sk bygelmodell. Visserligen går ju många att dra ut och göra rätt långa, men de hänger ju väldigt nära ytan man sätter fast dem på. En jag tittade på var 9,5 cm djup till exempel. Jag skulle vilja ha någon typ av hängare som sticker ut från väggen istället, så att det blir så mycket luft som möjligt runt täckena som behöver torka. Finns det något sådant eller måste jag försöka bygga något?
 
Jag har byggt egen med pinnar som sticker ut från en bräda jag skruvat fast i väggen.
Annars är väl täckesgalgar väldigt bra då de håller täcket utspänt så det torkar bra.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 184
Senast: sweet_extraa
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 493
Senast: Lilahnee
·
Hästvård Ska försöka göra det här så kort som möjligt, men det som hänt är följande: Distriktsvet kom ut i onsdags kväll och tittade på...
Svar
18
· Visningar
1 938
Senast: zesel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp