Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu var det ju inte det här tråden handlade om, men om täckena blir väldigt elektriska efter tvätt så kan du ta vatten+några droppar sköljmedel i en sprutflaska och spruta på täcket.
Jag är väldigt förtjust i täcken som har omlottknäppning fram. De är så anpassningsbara och sitter verkligen på plats. Synd att de inte är så vanliga.
Själva v-fronten är väl patenterad om jag inte minns fel, och borde således inte finnas hos nån annan tillverkare?
*kl
F.ö kollade jag in HW:s hemsida. Får man fråga varför quarterhästar måste ha specialdesignade täcken?
Jo det är den, men ex Bucas har ju en egen lösning. Jag undrade mest om det fanns fler med lite speciallösningar då jag tycker typ alla vanliga täcken sitter illa.
Det står säkert om du läser på hemsidan Men jag antar det har o göra med att de är så breda? Dvs det finns säkert många vanliga grova hästar som kan ha dem med? Inte min lilla sparv till häst dock
Oki.
Kanske det, jag är bara så himla lat när det gäller att läsa på engelska Tänkte bara om QH hade någon specialeffekt som jag missat, men som alla andra kände till
Nu var det ju inte det här tråden handlade om, men om täckena blir väldigt elektriska efter tvätt så kan du ta vatten+några droppar sköljmedel i en sprutflaska och spruta på täcket.