Tacka för komplimang?

aemaria

Trådstartare
Vad säger ni då ni får komplimanger för er katt. Jag har tänkt rätt mycket på det på sistone då ngn sagt att min katt är vacker/söt/gullig. Känns ju lite dumt att säga "Tack". Men lite väl skrytsamt med "Ja jag vet".
Hur gör ni?

//a

Ingen ger kompilmanger till mina katter, fast de är inte så speciella(huskatter) Fast i mina ögon är de det såklart! :love:

Det blir nåt i stil med "Tack, det tycker jag också" eller "Ja, visst är hon fin"

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
451
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: ameo
·
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 392
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka