Ta bort lukt från kattkiss

Brandgul

Trådstartare
Vi har precis flyttat in i en lägenhet och det fullkomligt stinker av kattkiss inne på toaletten. Hur får man effektivast bort lukten? Det är ju som att gå in i en vägg när vi öppnar dörren.

Visst fanns det något speciellt medel som man kunde använda?

Sv: Ta bort lukt från kattkiss

Är det en hyreslägenhet? I så fall är det värdens skyldighet att fixa det, inte ert bekymmer. :angel:

Nej det är en bostadsrätt.

Jag undrar hur de lyckades maskerta lukten under visningen...

Jag hade satsat på storskurning med Fenom. Blöta ner allt och skrubba riktigt rejält, varje centimeter. Under badkar, bakom toa osv. Låta det ligga blött en stund och sedan spola av allt med handduschen, ner i avloppet. Skrapa av vattnet med levang.

Okej då ska jag kika... Vi storskrubbbade igår och det blev nog 75% mindre lukt, men ändå lite som hänger kvar. Jag är ingen kattlåde fanatiker, så jag irriterar mig en hel del över lukten :(

På 70-80talet,när man gjorde vin hemma fanns det aktivt kol att köpa.Detta la vi i en skål,uppe på ett skåp.Det tog bort tom 6månader gammal räkskal stank:banana:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 630
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar