Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har precis flyttat in i en lägenhet och det fullkomligt stinker av kattkiss inne på toaletten. Hur får man effektivast bort lukten? Det är ju som att gå in i en vägg när vi öppnar dörren.
Visst fanns det något speciellt medel som man kunde använda?
Jag hade satsat på storskurning med Fenom. Blöta ner allt och skrubba riktigt rejält, varje centimeter. Under badkar, bakom toa osv. Låta det ligga blött en stund och sedan spola av allt med handduschen, ner i avloppet. Skrapa av vattnet med levang.
Menar du "wash&gett off" så finns det i dom flesta zoo-butiker, har dom det inte där du bor så be dom ta in det, finns hos istort sätt alla leverantörer
Okej då ska jag kika... Vi storskrubbbade igår och det blev nog 75% mindre lukt, men ändå lite som hänger kvar. Jag är ingen kattlåde fanatiker, så jag irriterar mig en hel del över lukten
På 70-80talet,när man gjorde vin hemma fanns det aktivt kol att köpa.Detta la vi i en skål,uppe på ett skåp.Det tog bort tom 6månader gammal räkskal stank
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.