replica
Trådstartare
Har letat bland de många kameratrådarna som finns men inte funnit det jag sökte så bestämde mig för att göra ännu en kameratråd..
Jag är på jakt efter en bra systemkamera för max 5000 kronor och tänkte passa på nu när det är mellandagsrea. Har tittat på lite olika modeller men det är ju rena djungeln där ute och nybörjare som jag är så vet man inte riktigt vad man ska gå efter..
De modeller som jag har tittat på är iallafall följande;
• Sony Digital DSLR-A230
• Canon EOS 1000D
• Olympus E420
• Olympus E520
• Olympus E450
• NIKON Digitalkamera P90
Det jag är ute efter är en bra allroundkamera (min nuvarande är en gammal Olympus med 3,2mp). Jag älskar att fotografera djur och natur, gärna närbilder (makro). Den ska kunna ta bra bilder av djur/barn etc. i rörelser men också fungera hyffsat under dåliga ljusförhållanden.
Vilken kamera ska man välja? Vad är det man ska tänka på?
Spelar ingen roll om den är avancerad eller ej, är villig att lära mig utan jag är ute efter en bra kamera.
Tacksam för svar!
Jag är på jakt efter en bra systemkamera för max 5000 kronor och tänkte passa på nu när det är mellandagsrea. Har tittat på lite olika modeller men det är ju rena djungeln där ute och nybörjare som jag är så vet man inte riktigt vad man ska gå efter..
De modeller som jag har tittat på är iallafall följande;
• Sony Digital DSLR-A230
• Canon EOS 1000D
• Olympus E420
• Olympus E520
• Olympus E450
• NIKON Digitalkamera P90
Det jag är ute efter är en bra allroundkamera (min nuvarande är en gammal Olympus med 3,2mp). Jag älskar att fotografera djur och natur, gärna närbilder (makro). Den ska kunna ta bra bilder av djur/barn etc. i rörelser men också fungera hyffsat under dåliga ljusförhållanden.
Vilken kamera ska man välja? Vad är det man ska tänka på?
Spelar ingen roll om den är avancerad eller ej, är villig att lära mig utan jag är ute efter en bra kamera.
Tacksam för svar!