Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har sett flera trådar med samma fråga...
Tycker du ska köpa en begagnad billigt (om du inte redan har en) och rita av mönstret, fråga någon virkkunning mamma eller mormor och sen är det bara att virka på (eller överlåta det åt mamma/mormor ). Öronen syr man på för hand några varv så det sitter. Pps och kantband hittar man i syaffärer.
Lycka till!
Tack! Det var väl något sånt jag också hade tänkt och nu är jag nästan klar med min första. Jag har fått blodad tand!
Den jag håller på med nu är rosalila (hemsk färg :O jag får sälja den) och virkad med stolpar. "Nätmönstrad". Nu har´jag bara öronen, paspoalen och kansbandet kvar. Ska visa den när jag är klar
Jag har också funderat på att prova!
Jag har garn och grejer hemma - men självklart ingen virknål. Och här finns det ingen syaffär som är öppen på helgen.
Jag vill ha en lila luva. Har sett ungefär en sån som jag vill ha i affär, den kostade 300kr
Då känns det lika bra att prova själv när man ändå har grejerna hemma, och dessutom en passande luva i annan färg att kolla på
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...