M

maiden

Jag vill ha tips på vad man kan sy själv till hästen!

Jag har sytt:
Sadelöverdrag (jättbra!!)
Schabrak
Vojlock
Nosludd :smirk:

Vet att man kan sy:
Täcken
Ländtäcken

Men något annat??? :confused:

Alla sorters reflexer om du köper reflexband. De går ofta sönder och försvinner då är det bra att ha många.

ännu fler reflexer *hum* kanske får det plats en svansreflex :D har ganska mycket reflexer redan... Men jag vill ha en tränsreflex som räcker runt hackamoret iofs...

Benlindor kan man ju oxå så, men jag behöver inte fler.

Det finns två bra böcker som heter: Make you own horse clothing och Make your own horse equipment, författare Jean Perry utgiven av förlaget J A Allen. Jag köpte dom på Hästbokhandeln

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka