Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, jag tänker att det beror på bland annat var det sitter och om det är rent eller smutsigt. Jag ringer hellre en gång för mycket än en gång för lite.Hur vet man när ett sår är så djupt /stort att det behöver sys? Behöver veterinärvård? Vad ska man kika på för att avgöra om man ska ringa ( den stressade) vet.jouren en lördagkväll kl 22?
Dock vet jag inte om apparna har "öppet" på kvällar och nätter, detta var en lördag morgon.
Varför kunde du/hade du inte kunnat ringa distriktsveterinären?Hade samma fundering för några veckor sen då min häst fått ett sår på mulen. Testade en appveterinär som ingick i min försäkring, skickade en bild och visade även såret på mulen. Funkade väldigt bra och hon tyckte inte det behövde sys. Samtalet var gratis och det blev ju väldigt bra för både mig och försäkringsbolaget, annars hade jag behövt ta ut distriktsveterinärerna på jourtid.
Dock vet jag inte om apparna har "öppet" på kvällar och nätter, detta var en lördag morgon.
Hur vet man när ett sår är så djupt /stort att det behöver sys? Behöver veterinärvård? Vad ska man kika på för att avgöra om man ska ringa ( den stressade) vet.jouren en lördagkväll kl 22?