Mynta2
Trådstartare
Från den 26/11 ( vikt hos BM 73 kg) tills i går har jag gått upp 3 kg. Är inte det lite väl mycket uppgång på så kort tid ? Från att stått stilla mellan 72-73 i säkerligen 2 månader. Dessutom äter jag faktiskt aningens mindre nu än förut pga ingen direkt matlust. I går studerade jag mina fötter, villket jag aldrig gör. Och dom ser ut som 2 klumpar...i samband med detta har jag värk i vaderna. Typ som att musklerna är kortare och behöver tänjas ut. Nog vet jag att man får vatten i kroppen osv...men ska allt hända på så otroligt kort tid ? Viktuppgång på 9 dagar och mina fötter på kanske 2 dagar. Vet inte så noga ang fötterna, men för 2 dagarn sedan tyckte jag att mina rymliga kängor klämde . Trodde jag snörat för hårt bara...
Vadvärken har kommit under några dagar. Jag gör presis samma rutiner som jag alltid gjort. Hundpromenader i skogen samt springer runt här hemma och leker hemmafru. Sitter inte stilla mer än normalt. Svullna fötter har jag inget problem med, däremot värken i vaderna....svårt att promenera normalt tycker jag. I morse hade inte svullnaden gått ned i fötterna, litegranna, men inte helt.
Är detta vanligt så här tätt inpå BF ( 11/12 ) ?
Vadvärken har kommit under några dagar. Jag gör presis samma rutiner som jag alltid gjort. Hundpromenader i skogen samt springer runt här hemma och leker hemmafru. Sitter inte stilla mer än normalt. Svullna fötter har jag inget problem med, däremot värken i vaderna....svårt att promenera normalt tycker jag. I morse hade inte svullnaden gått ned i fötterna, litegranna, men inte helt.
Är detta vanligt så här tätt inpå BF ( 11/12 ) ?