Svullen vid hakan

L

Lialvi

Jag har två katter på 1,5 år, som jag vaccinerat och tagit hand om på bästa sätt (då jag haft omplaceringskatter tidigare)

Min lilla katta blev förkyld under sommaren, då jag bodde i ett hus ute på landet. Hennes öga svullnade och hon nyste en hel del, men efter jag använde vanligt ögonskölj från apoteket så blev det mycket bättre. Hon fortsatte nysa, men hade ingen feber och åt och drack som hon skulle. Efter någon vecka blev hon bättre och det försvann.

Nu sitter jag här en tid senare och hon har nu istället svullnat upp, precis under käken. Jag tror det är hennes lymfkörtlar, men hon störs inte av det. Hon äter, dricker, pratar och sköter toaletten precis som vanligt.

Någon som varit med om detta?!
 
Sv: Svullen vid hakan

Att tillägga: Min andra katt har inte blivit smittad av något av det, utan mår hur bra som helst
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag är ny här på forumet men tänkte att det kanske finns några kunniga och erfarna kattmänniskor här! Min katt kom in för 5...
Svar
4
· Visningar
3 702
Senast: Jenka
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 635
Senast: sandrafors
·
Hästvård I slutet på juni fastnade min fullblodsvalack i eltråden och skar upp 2 rejäla sår precis vid "vinkeln" i hasen. Efter snart 8 veckors...
Svar
3
· Visningar
1 733
Senast: MalinM
·
Hästvård Den här sommaren har ju absolut vart alldeles, alldeles underbar vad det gäller hästen :grin: Ska in på utredning hos vet på torsdag...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp