JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
SVT granskar omtvistad övergreppshistoria
Moderator
Hästnyheter
Hur reagerar branschen på övergrepp mot unga hästtjejer? Den frågan lyfter SVT Dold i ett program som sänds om två veckor. ...
Källa /...
Hästnyheter
Den till synes goda gärningen att rädda hästar i andra länder från att fara illa eller från slakt har i flera fall förvandlats till ett...
Hästnyheter
SVT Dold:s granskande program "Ridtränaren" har fått ridsportvärlden att hamna under lupp. I dagens "Gomorron Sverige" har inbjudna...
Hästnyheter
Przewalskis vildhäst är den enda kvarvarande arten av vildhäst i hela världen. I kväll sänder SVT en dokumentär om vildhästarna som...
Ormbett
Hästvård Suprasorb x med phmb är suveränt på sår med stor hudförlust. Det här behandlades med den + absorberande förband Bandagebyte var 3-4 dag...
Jeps
1 minut sedan
Svar: 43
Visningar: 3 638
Vård
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Ja denna var det som gjorde mig intresserad! Otroligt bra försökt av ”en maskin” att läsa av hästar!
Och när jag då testade på min egen...
JohannaB
1 minut sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Var nästan roligare som jag fick där den började beskriva hästen först, sen kunde jag få den att rita en tecknad bild (eller ett foto)...
JohannaB
27 minuter sedan
Svar: 547
Visningar: 25 367
Grenar