stjarnhimmel
Trådstartare
Jag ser att folk ofta startar trådar om tips på restauranger i en stad/ ett område. Och sen blir tråden äldre och glöms bort. Så jag tänkte att vi kan ha en tråd där allt är samlat. Tipstråden för allt man kan äta och dricka!
Så jag gör ett försök!
En lista med Sveriges landskap ( för om vi ska ta utifrån städer blir listan hur lång som helst.) så kan man lägga in namn på ställe- stad/område samt skriva lite kort vad det är för ställe eller vad man rekommenderar. ( tex "god thaimat till bra pris" eller "rekommenderar chokladglassen")
Så.. fyll på med ställen där man kan äta/ dricka! Allt från restauranger, fika, glassbarer, barer etc är välkommet.
Blekinge,
Bohuslän,
Dalarna,
Dalsland,
Gotland,
Gästrikland,
Halland,
Hälsingland,
Härjedalen,
Jämtland,
Lappland,
Medelpad,
Norrbotten,
Närke,
Skåne,
Småland,
Södermanland,
Uppland,
Värmland,
Västerbotten,
Västergötland,
Västmanland,
Ångermanland,
Öland,
Östergötland
Så jag gör ett försök!
En lista med Sveriges landskap ( för om vi ska ta utifrån städer blir listan hur lång som helst.) så kan man lägga in namn på ställe- stad/område samt skriva lite kort vad det är för ställe eller vad man rekommenderar. ( tex "god thaimat till bra pris" eller "rekommenderar chokladglassen")
Så.. fyll på med ställen där man kan äta/ dricka! Allt från restauranger, fika, glassbarer, barer etc är välkommet.
Blekinge,
Bohuslän,
Dalarna,
Dalsland,
Gotland,
Gästrikland,
Halland,
Hälsingland,
Härjedalen,
Jämtland,
Lappland,
Medelpad,