Svensk vinnare 2007

A

Audur

Villka ska till Österbybruk och satsa på att bli svenska vinnare 2007?
 
Sv: Svensk vinnare 2007

Jag ska dit med Stromboli, Cassandra och Titania.

Förhoppningsvis går det bra för dem där, men man vet ju aldrig ;)
 
Sv: Svensk vinnare 2007

Har ställt för "min" domare nu i januari i Göteborg. Kom tvåa bt med ck. Chansar på en bättre placering i Österbybruk....
 
Sv: Svensk vinnare 2007

Skulle tro att det tar två timmar att köra ifrån Stockholm, norr ut...
 
Sv: Svensk vinnare 2007

Den utställningen står uppskriven i kalendern, ja - dock satsar vi nog inte på någon sådan där tjusig titel ;) Det är vi inte tillräckligt morska för :p
 
Sv: Svensk vinnare 2007

Om jag inte missminner mig så ställer vi på lördagen, så då ses vi kanske någonting.
Har du tid över är du välkommen att ställa Harry, jag tänkte nämligen försöka leja bort det. ;) :p :D
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Omröstningen för FEI Awards 2023 är öppen. Vinnare ska utses i fyra kategorier – och i kategorin årets groom finns en svensk hästskötare...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kampen om hoppningens världscup poäng fortsätter och den här helgen i Italien. Tre svenskar är på plats – däribland förra årets...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerades Breeders Trophy i fälttävlan i Össjö utanför Ängelholm. Årets tre vinnare har korats och dessutom har det ridits...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var Tusens Gold-Etta M som var snabbast över mållinjen i Svenskt Ponnytravderby för Kategori A under söndagen. Det med Lea Mattsson...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp