Svarta schäfrar till bandfoto

Ishtar

Trådstartare
Hej alla buke-hundare! :D

Ett dödsmetallband vill ha svarta schäfrar på bandfotot till ett kommande skivsläpp, inspirationen kommer from Omen såklart. Jag har lovat hjälpa till och leta, enda problemet är att jag känner inte några schäfermänniskor. Jag vet ju att PIRU har en riktig snygging men du bor ju ganska långt härifrån, men du kanske känner några här? Det är i Stockholm alltså, kontakta mig för info.

Mvh Ishtar

PS. Mina whippetar dög inte, de ser tydligen för snälla ut... :p

Sv: Svarta schäfrar till bandfoto

Kom på att Groenendael, eller hur det nu stavas, går säkert precis lika bra. Tror inte bandet ser någon skillnad precis.

Är det inte rottisar i Omen? ;)

Vad är det för Deth band då? nåt man känner till kanske?

Det var svart schäfer i ena filmen (originalversionen tror jag) och rottweiler i den andra.

Jag skickar PM om det andra. :)

Valpar tror jag inte riktigt uppfyller syftet :p annars är nog enda kravet att de kan sitta och stå någorlunda stilla så de fastnar på bild.

så kanske det var :) ett tag sen jag såg de där flimerna.

Hej alla buke-hundare! :D

Ett dödsmetallband vill ha svarta schäfrar på bandfotot till ett kommande skivsläpp, inspirationen kommer from Omen såklart. Jag har lovat hjälpa till och leta, enda problemet är att jag känner inte några schäfermänniskor. Jag vet ju att PIRU har en riktig snygging men du bor ju ganska långt härifrån, men du kanske känner några här? Det är i Stockholm alltså, kontakta mig för info.

Mvh Ishtar

PS. Mina whippetar dög inte, de ser tydligen för snälla ut... :p

Har ingen aning om svarta Schäfrar i Sthlms området ärligt talat.

Yes!!!! :bow:
Har försökt hitta anslagstavlor på klubbars hemsidor där det skulle passa, men jag hittade bara EN där jag kunde skriva. :mad: Där fick jag iofs napp. Jag har EN schäfer i dagsläget men det ska helst vara typ tre...

Tack så jättemycket Skogstrollet!

jag har en svart blandras hund som ser ungefär ut som en svart schäfer menjag försåt om du bara vill ha renrasiga och honkanske har för mkt vitt?
8447864.jpg

Sätt ut en annons på vovve.net också. Där är det mycket hundfolk som tittar. Sen tror jag det funkar att sätta upp riktiga lappar (inte virtuella ;)) vid bk:arnas klubbstugor. Där brukar finnas anslagstavlor.

Kolla här också om du inte redan gjort det.
www.schaeferhundklubben.com/

jag har en svart blandras hund som ser ungefär ut som en svart schäfer menjag försåt om du bara vill ha renrasiga och honkanske har för mkt vitt?

Men det går att retuschera! :idea:
Kolla bara alla flashiga omslag till alla dessa modemagasin. :angel:

Det där blir väl jättebra! En vit fläck på bröstet är inga problem, det finns ju photoshop! Det som är svårare är ju om det är lite här & där, lite brunt här och lite grått där osv. Den där lilla fläcken är säkert lätt att fixa! Det vore jätteskojigt om ni ville komma & fotas! :)

Bandet är det legendariska svenska all-star bandet BLOODBATH.
Vi kommer nog att fota någonstans i södra Stockholm, datum och plats inte bestämt ännu.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka