Svara i trådar

C

Challe84

Jag har inte svarat i så många trådar så dumförklara mig inte! När man ska skriva ett inlägg i en tråd hur ska man igentligen göra? Vad är skillnaden på svara på och snabb svar? Tacksam för hjälp!
// Trög Challe!

Sv: Svara i trådar

"Svara på detta" innebär att du kommer till ett nytt fönster där du har alla hjälpmedel i form av smilies, teckensnitt osv.

"Snabb-svar"-knappen gör att du kan skriva ett inlägg i rutan längst ner, under alla inlägg. Det går lite snabbare, men du har t ex inte smiliesarna tillgängliga att trycka på, utan du får skriva "kommandona" själv.

Du klickar på "svara på detta" knappen i det inlägg du vill svara på.
Jag använde din knapp, och därför kommer det att stå "Svar på Svara i trådar av Challe84" längst upp till höger i mitt inlägg!

Du kan också välja "snabbsvar" eller "citatsvar" om du vill citera hela eller delar av ett inlägg.

Tack för hjälpen båda två! Nu fattar jag lite mer!:)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
818
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama