Svängd westerngjord?

Domino_s

Trådstartare
Finns det sådana? Tycker att jag har letar överallt, men jag hittar ingen.
Anatomiska finns det gott om, men jag vill ha en som är just svängd.

Mvh Domino_s

Sv: Svängd westerngjord?

Er det noget i denne stil du ønsker?

neartight.web-019.jpg

Eller er det en Roper en du leder efter, som er bare breddere under brystkassen?

Jag tror hon letar efter en i stil med denna, fast westerngjord då.

330245_01.jpg

Edit: liten bild :p

Er det noget i denne stil du ønsker?

neartight.web-019.jpg

Eller er det en Roper en du leder efter, som er bare breddere under brystkassen?

Jag kikade på den, den såg ganska intressant ut. Men inte riktigt det jag söker. Men det vore ju ett alternativ om jag inte skulle finna någon svängd...:laugh:

Mvh Domino_s

Varför vill du ha en svängd? Jag hade en svängd till min engelska sadel för att den inte skulle åka fram men vad jag har förstått så letar man efter ett gjordfäste längre bak eller fram på en westernsadel istället. Fast jag är inte säker.

Trycket fördelas bättre när anläggningsytan är större, men det är ju som du säger också bra om sadeln glider.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
34
· Visningar
1 502
Senast: Linn-Nora
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: Anna-KarinO
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 626
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka