Svampbob leksaker

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare angel76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 518
A

angel76

Finns det att få tag på nånstans här i Sverige?
Min son på 2,5 år älskar Svampbob (eller "foffa" som han säger) ;)
Och skulle vilja köpa nån sorts leksak med Svampbob till honom i julklapp, har letat lite varstans utan att lyckats hitta några, förutom legot då, men det är han ju för liten för...

Sv: Svampbob leksaker

Jag har både googlat och kollat på tradera, samt alla möjliga köp & säljsidor, men tycker inte att jag hittat några speciella leksaker, nåt enstaka gosedjur och sen klistermärken och kalasartiklar (inbjudningskort, papptallrikar osv) i mängder.
Vad jag skulle vilja hitta är typ figurer och "husen"och sånt från serien i plast eller nåt som han kan leka med.

Liknande trådar

Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: kamomillo
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 216
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka