Supersvullen vulva vid löp

Bapelsin

Trådstartare
Jag vet att tiken svullnar vid löp, men är detta verkligen en normal svullnad? Hon är ju så svullen att svansen ändrat form högst upp 😳

Det är bara andra gången hon löper så jag har inte direkt något att jämföra med. Förra löpet var hon svullen men inte såhär mycket.

D798302D-0267-4B85-A079-A7BEF5942CF2.webp

Jag borde kanske inte svara egentligen men jag tycker att det ser väldigt konstigt ut. Har aldrig sett någon tik se ut så. Å andra sidan har ju många hundar mer päls som täcker.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
535
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 224
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar