*suck* Hur ska jag göra nu då???

Sv: *suck* Hur ska jag göra nu då???

Tack så mycket!!! :) :bow:

Ja, den G****gården har nog verkligen den sämsta service man kan tänka sej och dom vill bara packa på en massa annan "skit" som man inte behöver!! :devil: :mad: Dom är inte alltid direkt trevliga heller!! :mad: Tycker inte att vem som helst skulle få jobba på ett sådant ställe, dom borde ha lite mer kunskap om foder och så mycket bättre service. :idea: Då kanske dom skulle kunna få dit mer kunder som vill köpa hästfoder. Alltid när jag har vart där har det bara vart jag som är just vid hästavdelninge/hästfodret, tror många andra köper på andra ställen. ;)


Mvh Bella :smirk:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: *suck* Hur ska jag göra nu då???

De verkar inte kunna särskilt mycket, nej.. :mad:
Det är ganska tråkigt faktiskt.
Jo, har också märkt att man är ganska ensam bland hästsakerna/fodret.
Bara en och annan gubbe ibland som handlar gris- och kossefoder :D
 
Sv: *suck* Hur ska jag göra nu då???

Hehe, det har du rätt i!! :D Dom ville ju packa på mej något foder som vart lite gammalt, "halva priset", antagligen för att dom ville bli av med det. :smirk: Men icke att jag ville ha det, vill inte bli på lurat något foder som jag inte tänker använda mej av. ;) :D

Mvh Bella ;)
 
Sv: *suck* Hur ska jag göra nu då???

Granngården här uppe tog också hem det direkt, och verkar ha det i standardsortimentet numera! :D
 
Sv: *suck* Hur ska jag göra nu då???

zazzabella skrev:
:)
Jag KAN åka till en annan stad/by som jag har ringt och frågat och dom hade det hemma. Dock är det 6 mil dit, så det blir 12 mil t&r och där blir det kanske 120 spänn i bensinkostnaderna. :crazy: Så jag vett i tusan om det "är värt" det, att "bara åka dit för det". Men IBLAND åker min kompis dit, hoppas hon ska det snart!! :) Annars får jag nog vänta en månad innan dom får hem.

Bortskämda stadsmänniska :devil:

6 mil är NÄRA där jag bor. Man åker lätt 6 mil för att FIKA med en kompis. Med bil (bussar är knappt uppfunna här). Till närmsta Odal har jag 3½ mil.

Köpa online:

http://hastshoppen.se/products/BF1246.aspx
 
Sv: *suck* Hur ska jag göra nu då???

Hehe, nädå. Ingen stadsmänniska här inte, bor bara i en liten stad eller vad man ska kalla det. :angel: Så 6 mil är det till den större staden o det är långt om man bara ska dit för att köpa en enda sak, då man ha det mesta man behöver i våra lilla stad. :smirk: Förutom FOSFORBALANS!! :devil: :mad:

Oj, om 6 mil är nära, så måste du ju bo rätt ute i buschen!!? ;) :D


Tack!! :bow: Fast länken funkar inte!! :(
Mvh Bella
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag är egentligen klar med foderstaterna och har fått till det helt okej för alla, förutom äldsta som får mer energi än han enligt...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: lil-sis
·
Foder & Strö Jag har precis börjat plugga på och lära mig räkna på mineraler, har börjat med makromineraler. Jag vet att vi inte ska diskutera...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: MonteRose
·
Foder & Strö Nu gjorde jag en egen tråd, får väl se om den blir användbar. Diskuteras ju mikromineraler och balansering av dessa lite överallt i...
Svar
0
· Visningar
1 234
Foder & Strö Har suttit och kliat mig i huvudet ang vilket mineralfoder jag ska använda till detta hösilage... Kanske är det busenkelt och jag bara...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Tänka på som nybliven kattägare?
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Träna bommar
  • Blöta BoT-stallpaddar?!

Omröstningar

Tillbaka
Upp