N
Nidorina
Nejdå, det är inte så farligt som det låter men LITE lust hade jag... vaknar kl 2:30 av hammarslag som återkommer med 5 sek intervall. När detta pågått i några minuter öppnar jag altandörren för att lyssna. Vi har nämligen 2 grannar, en på var sida, som kan välja "lite" udda tider för att snickra men 2:30 brukar de iaf inte vara i farten.
Nejdå, det är min egen lilla 7-kilos kanin Orvar som fått för sig att sitta och "slö-varningsstampa" inne i sin bur.
Går ute, tänder lysen och frågar Orvar vad han sysslar med.
"Nääädå, det var inte han " ungefär, han gick till sin matskål och låtsades äta. Sedan tog det en halvtimme för mig att somna om
Visst, vi kan ha rävar i närheten och även björn (men den kanske sover nu) men då brukar de ju varningsstampa mer intensivt.
Och inte borde han ha stereotyper, för han har en stoooor bur och får dessutom springa lös ute i ca 8 timmar varje dag.
Jaja, ville bara klaga lite på min söta kanin som dock var billig i natt!
Nejdå, det är min egen lilla 7-kilos kanin Orvar som fått för sig att sitta och "slö-varningsstampa" inne i sin bur.
Går ute, tänder lysen och frågar Orvar vad han sysslar med.
"Nääädå, det var inte han " ungefär, han gick till sin matskål och låtsades äta. Sedan tog det en halvtimme för mig att somna om
Visst, vi kan ha rävar i närheten och även björn (men den kanske sover nu) men då brukar de ju varningsstampa mer intensivt.
Och inte borde han ha stereotyper, för han har en stoooor bur och får dessutom springa lös ute i ca 8 timmar varje dag.
Jaja, ville bara klaga lite på min söta kanin som dock var billig i natt!