Strömsholm

L

lillmyran

Ska ev. börja plugga på Strömsholm till hösten. Lite funderingar till er som gått/går där...
Vad studerade ni?
Hur bodde ni? Kostnad mm?
Hade ni egen häst med? Hur hade ni den uppstallad, kostnad?
Andra "synpunkter"?

Tack!
 
Sv: Strömsholm

BRIK (Bitr. Ridinstr.) 6 v. (+10 v. på distans innan).
Ingen egen häst med mig. Bodde hos en kompis i närheten så kom undan billigt :) Strömsholm är ett underbart ställe, massor med kunskap finns, man lär sig otroligt mycket men man måste vara beredd på att slita för det. Det är mycket stalltjänst, mockning, fodringar, in-och utsläpp mm. Många helger. Men som sagt, det är verkligen värt det för det man får tillbaks är ovärderligt!

Nyfiken på vilken kurs du ska gå!

w3ndy
 

Liknande trådar

Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 778
Senast: animalasia
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 788
Senast: Amk
·
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 738
Senast: Solis
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp