DeadSerious
Trådstartare
Mina ridstövlar börjar sjunga på sista versen (funktionella visserligen, men slitna och tråkiga) och jag börjar fundera på ersättare.
Har hela tiden varit inne på ett par nya stövlar, men igår slog mig tanken att jag kanske skulle satsa på skor + chaps istället. Är i så fall inne på ett par Ariat-skor med några snygga och bra chaps i läder till (tar gärna emot tips!).
Om jag trots allt bestämmer mig för stövlar, vilka rekommenderar ni? Nedan följer mina önskemål
* Skall kunna användas till både hoppning och dressyr.
* Svarta.
* Gärna snörning, men inget måste.
* Båge på utsidan.
* Dragkedja.
* Max 4000kr (gäller även för chaps + skor)
Så ja, rekommenderar ni chaps + skor eller stövlar? Vilka chaps om första alternativet? Vilka stövlar om andra alternativet?
Har hela tiden varit inne på ett par nya stövlar, men igår slog mig tanken att jag kanske skulle satsa på skor + chaps istället. Är i så fall inne på ett par Ariat-skor med några snygga och bra chaps i läder till (tar gärna emot tips!).
Om jag trots allt bestämmer mig för stövlar, vilka rekommenderar ni? Nedan följer mina önskemål
* Skall kunna användas till både hoppning och dressyr.
* Svarta.
* Gärna snörning, men inget måste.
* Båge på utsidan.
* Dragkedja.
* Max 4000kr (gäller även för chaps + skor)
Så ja, rekommenderar ni chaps + skor eller stövlar? Vilka chaps om första alternativet? Vilka stövlar om andra alternativet?