Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte en ny häst i februari. Hon är mindre än mina tidigare hästar så jag fick köpa nya täcke och sadel.köpte en Lippo integro dressyrsadel och amigotäcken i olika tjocklek.
Kul med nya hästar för er båda!Nu har jag förvisso precis köpt häst igen och börjat om från 0 med all utrustning men mitt absolut senaste inköp är denna roundskirt padden med iläggsfickor för att kunna bygga upp padden efter egna önskemål. Har dock inte provat den ännu men tycker den känns bra när jag klämmer på den så jag är hoppfull.
Åh detta har Donna också, bara i 250 g med hals det är lite för stort (köpte 145, men ponnyhäst behöver 130-135) Men hon behövde det när hon anlände, så blev bara att gilla läget :P det har iaf bra passform även om det är för stortAmigo Bravo reflective 100g
Ville ha ett ljust täcke nu är solen kan vara framme på dagen men de ändå är relativt kallt Visa bifogad fil 88899
Goldie har bäverpäls deluxe så 100g är tjockaste täcket hon harÅh detta har Donna också, bara i 250 g med hals det är lite för stort (köpte 145, men ponnyhäst behöver 130-135) Men hon behövde det när hon anlände, så blev bara att gilla läget :P det har iaf bra passform även om det är för stort
Den padden vil jeg gjerne vite merke og navn på, for jeg har også sjabrak som sklir.Jag köpte ett nytt täcke nyligen som jag är så himla nöjd med, ett rambo duo. Nu vill jag byta alla täcken till rambo
Köpte en ny pad också för länge sen men som jag testat först de senaste dagarna. En tunn memoryfoampad med gele på båda sidor, också superbra. Vissa av mina schabrak glider bakåt men den här padden håller allt på plats och fyller ut precis lagom.
Får ta bilder snart, om jag kommer ihåg..
Visa bifogad fil 88940
Denne ES sjabraken fikk jeg av pappa i tidlig bursdagspresang. Og da bestilte jeg også en til ( men får bare legge ved 1 bilde... why?)
Acavallo close contact twin sided gel padDen padden vil jeg gjerne vite merke og navn på, for jeg har også sjabrak som sklir.
Är det forest green? Så fint! Har också ett sånt
Ja det er det. Synes den er så fin.Är det forest green? Så fint! Har också ett sånt
Visa bifogad fil 88940
Denne ES sjabraken fikk jeg av pappa i tidlig bursdagspresang. Og da bestilte jeg også en til ( men får bare legge ved 1 bilde... why?)
Åh, det var ett snyggt schabrak! Återkom gärna med recension om passform och känsla sen!Ny häst här med sen tre månader...
Maken tycker att jag redan har så mycket grejer så jag skulle kunna öppna ridsport-butik men en del blir det ändå...
Nu senast två nya sadlar, en hopp och en dressyr, det grävde ju hyggligt djupa hål i shoppingplånboken...
Men också det gröna schabraket från get the galopp och ett egen designat pannband som jag beställt för att matcha just det schabraket
Ny häst här med sen tre månader...
Maken tycker att jag redan har så mycket grejer så jag skulle kunna öppna ridsport-butik men en del blir det ändå...
Nu senast två nya sadlar, en hopp och en dressyr, det grävde ju hyggligt djupa hål i shoppingplånboken...
Men också det gröna schabraket från get the galopp och ett egen designat pannband som jag beställt för att matcha just det schabraket