Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg i stallet där jag hade min häst så hade de en hage där det gick en shettis och stor häst. Nu var det bara dom två, så i ett hörn av hagen hade de dragit en tråd, som shettis kom under men inte den stora hästen, sen hade den stora hästen sin mat i en pall med pallkragar så inte shettisen kom åt det.Mina morföräldrar hade en nordsvensk och shetland ihop. Fodring ute var knepigt förstås då shettis fick i sig lite för mkt men i det stora hela gick det fint! Shettisen var den som var ranghögst .
Jag såg i stallet där jag hade min häst så hade de en hage där det gick en shettis och stor häst. Nu var det bara dom två, så i ett hörn av hagen hade de dragit en tråd, som shettis kom under men inte den stora hästen, sen hade den stora hästen sin mat i en pall med pallkragar så inte shettisen kom åt det.
Inget jag själv tänkt på, i det första stallet jag hade min häst i gick hon ihop med shettis och andra hästar, då fick alla sitt hö på backen, fast den lille var rätt ranglåg (gammal) så blev bortföst rätt ofta, men kan tänka mig att det kan bli problem om den lille är högre i rang.Vad smart! ☺
Inget jag själv tänkt på, i det första stallet jag hade min häst i gick hon ihop med shettis och andra hästar, då fick alla sitt hö på backen, fast den lille var rätt ranglåg (gammal) så blev bortföst rätt ofta, men kan tänka mig att det kan bli problem om den lille är högre i rang.